MJÖLK

kan ju inte donera min mjölk som bekant på grund av tatuering.
så när frysen var lagom full på Neo och vi åkte hem kändes det hemskt att kasta.
jag sökte runt efter forskning och bland annat till bättre ersättning.
men fick inget napp någonstans
(uppenbarligen kryllar det av mjölk som doneras till forskning men inte Neo?!)
så det återstod bara hjärtekrossen att kasta ut min lilla guldgruva.
vilket jag bittert ångrar idag - det finns behövande av bröstmjölk för cancer.
så nu blir det till att spara den dagliga mjölken som jag pumpar och kastar.
känns bra att göra något gott för någon!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Duktig du är Emma :) Inte många som hade brytt sig om att leta efter vilka man kan hjälpa så :)

2013-01-22 @ 22:25:20
Postat av: Mjölkdonator

Hej! När
Började dem med detta att man inte fick Donera mjölk då man är tatuerad?! Ingen som frågade el nämnde detta då jag donerade 2011

2013-01-31 @ 15:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0