TRYGGHANSA

försäkringskassan kan ju svartmåla heliga Birgitta.
så jag målar gladeligen svart på dom så fort tillfälle ges.
men de ska inte skugga över annan försäkring, däribland TryggHansa.
samma dag vattnet gick med Tilda skulle jag teckna graviditetsförsäkring.
hur mycket pengar vi gick miste om där vågar jag mig inte på att tänka på.
(i det stora hela skiter jag i dom pengarna,
men när räkningar trillar in och ska betalas när man befinner sig i kaos,
gör inkommande pengar ingen som helst skada eller innebär en börda...)
så jag han knappt kissa på stickan nu med Milo innan jag vart försäkrad.
jag valda deras tilläggstjänst för 1050kr eftersom jag trodde mig kunna utnyttja den.
sagt och gjort. och nu har jag gjort en anmälan på det hela.
artiga och trevliga är de. utan problem kommer jag nu att få ut ersättningen.
visserligen inte fått dom i handen än, man jag har ingen anledning att misstro.
så mitt tips till er blivande och havande, teckna en försäkring.
det värsta som händer när det är gjort är att du inte behöver använda den.
jag ser det som en win-win situation!
all eloge till TryggHansa i detta fall - där hör ni, försäkringskassan, ha!


Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Jag hade också tilläggsförsäkringen - toppenbra när man får hjälp!

2013-01-16 @ 16:49:24
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Tanna

Jag hade Folksams gravidförsäkring. Som man betalade för. Och tur det, för när man ligger på neo och försäkringskassan fungerar så himla bra (not) så kom pengarna från Folksam som en räddning. Slapp vi ha ångest över det också...

2013-01-16 @ 20:33:06
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Postat av: Natali BLOGGAR om livet ♥♥♥

Vi hade TryggHansas gravid betal försäkring och har fått alla pengar de lovat för vår förtidigtfödda bebis. Jättebra !

2013-01-18 @ 20:16:29
URL: http://www.finest.se/natali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0