FYRA ÅR

söndagen efter midsommar för fyra år sedan, 21 juni 2009.
jag går till stan och pratar i telefon när jag hör
"vad fan är det här med din polare Juan? 
någon har bjudit in mig till en Facebookgrupp som heter
Vila i frid Juan."
jag blev arg. så in i helvetes arg. vad fan är det för skämt? seriöst!
jag lade på för att ringa Juan. ringa och berätta om det sjuka skämtet.
men ingen svarade.
varje dag i flera veckors tid ringde jag, men han svarade inte.
han svarar fortfarande inte.
 
håll om mitt barn Juan.
se till att hon har en trygg famn tills jag kommer till er.
då ska jag hålla om min lilla bebis igen.
och jag ska ge dig en kram! för jag saknar dig med, varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0