HAT

jag försöker se bakom, se det fina.
men jag kan inte. 
jag hatar.
jag älskar alla små fina, oskyldiga och livsglada barn.
men jag hatar det. 
hatar alla som har och är barn på dryga ett år.
jag jämför. hur gammal hade Tilda varit?
hur hade Tilda sett ut? vad hade hon kunnat? hur stor hade hon varit?
 
jag hatar det. för det gör så in helvetes ont.
jag saknas ett helt barn, mitt lilla barn.
var är du? ser du att mamma letar efter dig?
känner du att mamma saknar dig? vet du att mamma älskar dig?
min vackraste lilla Tilda, du fattas i min famn här hos mamma.
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Emma: klart hon vet att du älskar saknar leta efter henne. Hon se er o är med er varje dag. Men d är så fel orättvist fruktansvärt hemkst att hon är i himlen o intehemma hos er o hennes syskon. Man ställer många frågor som bli utan svar. Önskar så att hon fick leva. Kram <3

2013-06-12 @ 08:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0