FÖRLÅT

nu har jag tråkigt nog insett att folk trillar in här och hakar upp sig på ett litet inlägg.
det har inget med min blogg eller med mitt liv att göra.
jag valde bara att avreagera mig genom ord på katter som ränner omkring här,
som förstör i trädgården och smiter in i huset.
nej! jag ska inte skada eller ha ihjäl kattstackaren,
men i det perspektiv att jag som husägare som aktivt valt att inte ha katt,
men ändå har katter här - då ser jag katter som kattfan som ska bort!

men jag är för klok och glad i djur för att jag i praktiken skulle göra något.
jag önskar givetvis stundtals att katten stack och brann,
fast jag är ju inte helt tappad och inte fattar att det inte är kattens fel.

så ledsen om jag provocerade, inlägg ska tas bort.
för det som är grunden till min blogg är mina barn i livet och i graven.
sorgen glädjen och kärlek till mina tre små älskade små barn.
tråkigt att det ska hakas upp på att jag i ett inlägg blir arg på en stackars katt.
hej då.


Kommentarer
Postat av: J

De e din blogg o då tycker jag du kan skriva precis vad du vill!!!! Ha en trevlig kväll.

2013-03-06 @ 21:01:41
Postat av: Emma

Jisses.. Vissa människor har verkligen för lite att göra. Vi har katt. Men jag håller med dig! Har man gjort valet att inte ha katt så ska man inte heller behöva ha dem i sin trädgård.. Och absolut inte I sitt hem!!
Kram

2013-03-06 @ 22:51:24
URL: http://linnegarden.blogg.se
Postat av: Anna

Att folk orkar, trötta mig!
Din blogg, dina inlägg, ditt val!
Jag tänker iaf fortsätta läsa din blogg oavsett vad du skriver ;)
När jag läste inlägget med pojken o k*ken så skratta jag rakt, det gjorde min dag :)) hahaha dessa ibland lite för brutalt ärliga barn!
Btw, så tyckte jag kattinlägget va bra! När jag bodde hemma avskydde jag när katterna sprang in o lassa i trädgården så hunden hade "lördagsgodis" varje dag!
Men nu bor jag, min man o våra barn på landet o har skaffat mössfångare ;)
Kram på dig <3

2013-03-06 @ 22:53:41
Postat av: Leni

Din blogg, dina åsikter. Retar folk sig tycker jag att dom kan sluta att läsa den. Det måste väl finnas viktigare saker att hänga upp sig på, än att du inte uppskattar grannkatter i ditt hem?
Fortsätt att skriva och lätta ditt hjärta, oavsett "ämne".
Kram

2013-03-06 @ 23:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0