LIKT EN FJÄRILS VINGSLAG

under Tildas vingar, kom.
som vadå?
som liten, men stark.
 
jag tänker att jag vill göra ett agerande i Tildas namn.
göra faktisk skillnad.
att starta en officiell fond krävs lite mer än vad jag har idag,
men jag hoppas ändå inge förtroende och kunna nå ut.
att trots att det är via lilla mig få folk att vilja skänka och hjälpa till.
samla ett år åt gången för att kunna ge till det som hjälper våra pyttesmå.
utveckla, arbeta, utöva, ge och skapa.
 
en liten peng till liten människa gör stor skillnad.
jag vill men jag behöver hjälp. hjälp att spridas, hjälp att skänka.
jag sträcker ut en hand - hjälper du mig? 
 

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag fångar alltid din hand❤ Hjälper dig, med det jag kan såklart!

2013-05-14 @ 09:07:14
Postat av: jenny

Kärlek till dig o din familj!

2013-05-15 @ 22:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0