Utkast: May. 23, 2013

"restore the faith in humanity"
jag fastnade på den sökningen på youtube.
man blir ju mörkrädd vad som händer runt om.
skulle kanske inte tittat på Efterlyst igår...
men kom igen, in med gökhuvudena bakom lås och bom!
inte ens i lilla Ängelholm ska man kunna gå på stan
tillsammans med sin dotter en lördagsförmiddag.
vansinnesdåd till höger och vänster,
fattar man inte hur mångas liv och trygghet det förstör??
jag börjar bli gammal, men vart är världen på väg?

nu har jag avklarat min dagliga morgonmil.
rensat huvud och tankar.
Nova-fisen på dagis och Milo ska till mamma och pappa.
det är torsdag och jag ska i vanlig ordning till psykologen.
det är mycket nu...

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag har faser där jag intensivt tänker på all sorg och elände i världen. Jag vet hur du känner dig! Jag tror att det är skyddarinstinkten som blir så stark när man får barn. Ibland tänker jag att jag skulle må bäst om jag fick vaka Ludvig varje minut (hej psycho ;)), men kommer rätt snabbt på att det är nog ingen lösning det heller. (Måste kolla in you tube sidan)

2013-05-26 @ 08:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0