SMÅ SMÅ BLIR STORA

 Milo min Milo.
efter kalaset i lördags träffades alla vi barnvagnsmaffian mammor
(vi som började umgås när vi fick första skaran barn 2010 och 2011)
vi åt middag och hade som vanligt härligt, roligt och sjukt trevligt.
men jag kastade in handduken vid tio för att få sova innan jobb...

klockan två fick jag lägga mig i smått panik i gästrummet,
Milo vägrade sova och skrek helt hysteriskt.
efter två vällingar och alvedon somnade han nog hos andre sen...

på jobbet så berättade andre att trumhinnan gått.
stackars lille krake som vi bara lagt ner och blivit irriterade på...
andre kuren penicillin nu och örondroppar.
som plåster på såren fick han vaccination idag.......
visserligen gick det bra men nu får det snart räcka lite, svagt modershjärta som man har.

men på allvar något som var positivt idag, förutom hans humör,
var att han nu passerat 10kg, kommit ifatt kurvorna och är förbi Nova.
inte ens läkaren kan se eller förstå att han är prematur i v30...
min lille skit, du är värd det bästa!!! 💙
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0