FREDAGS

hade sån ångest på morgonen i fredags.
tror inte att det var för intervjun i sig,
utan det var principen att träffa folk, framför allt någon jag inte känner.

det är märkligt. 
jag har alltid sett mig själv som öppen, social och okomplicerad.
nu är det motsats.
jag vill vara i fred, människor är jobbigt.
det är jobbigt att prata med folk, speciellt nya.

men intervjun gick i alla fall bra.
det var ett bra samtal,
även om det blev lite luddigare än det har gjort innan.
det var ju längesedan nu som jag pratade om det.
men jag litar på att de kommer att göra det väldigt fint.
ska få läsa innan något trycks, Expressen krossa allt förtroende.

nu ska vi göra oss klara. 
plugg och dagis väntar.
och ungarna börjar bli stimmiga i bingen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0