KAOS

"hej hur går det?"
(HUR DET GÅR?? VEM FAN ÄR DU ATT BRY DIG DIN JÄVLA IDIOT, TRO INTE ATT DU ÄR NÄGOT - JAG HAR VÄL FÖR FAN OCKSÅ RÄTT ATT LEVA ETT VÄRDIGT JÄVLA LIV HELLER!)
"jo tack det är bra -ler dumt- lite stressad kanske"
"stressad? du som ser så lugn ut."
(LUGN. LUGN!!! VEM FAN ÄR DU ATT DÖMA MIG - JAG HAR VÄL FÖR FAN OCKSÅ RÄTT ATT LEVA. JÄVLA UPPBLÅSTA BESSERWISSER. DU ÄR
FAN SÅ JÄVLA DUM I HUVUDET JÄVLA  IDIOT!"
"äh, det gäller att flyta med, kan ju ändå inte förändra läget" -ler lite dumt igen-
(GÅ OCH DÖÖÖÖÖÖÖ!!!)

och den stackars människan hade inte gjort ett dugg.
bara brytt sig, samtalat och frågat en normal fråga.
ändå spinner min hjärna på högvarv.
när ska det explodera?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0