BEHÖVER DIN RÖST

jag behöver era tankar och funderingar.
vad fick dig att hamna här?
vad fångade ditt intresse?
du med små barn - vad fick dig att tänka?
vad är mina starkaste bitar i historien jag väljer att dela?
 
vi har getts möjligheter att senare i vinter medverka i i TV.
vi har fått en väldigt fin ära att delge vår historia,
men syfte av den förmodande höga smittorisken för RS i år.
 
vi har ungefär 20 minuter - vilket är kort för att delge allt.
men hjälp oss - vad är våra guldstunder att få ut till Sverige?
vad kan få Tildas död att inte vara förjäves?
vad kan rädda små liv?
 


 

Kommentarer
Postat av: malin

Hej,

Jag hamnade är våren 2012, min dotter precis som dina född för tidigt och jag letade och googlade i råd och i ett sök på varför. Vi skulle precis ha dop för vår lilla när jag hittade hit minns jag. Dop med massa människor, massor med tänkbara RS och andra sjukdomsbärare. Ni va då mitt i den största sorgen av alla. Idag vet jag bätttre och skulle aldrig bokat in dop så tidigt. DU och din familj har lärt mig att det finns viktigare saker. Bebisbubblan, att låta den vara där, som ett skydd mot elaka virus och andra saker som kan vända våra liv totalt upp och ner.

Du skriver så öppet och fint om din tid tillsammans med din lilla, och lika fint delar du med dig av den sorg du bär med dig. Jag hoppas att andra kan lära, stanna upp. Njuta och ta tillvara på den stunden vi har tillsammans!

En stor kram!

2014-12-26 @ 09:06:05
URL: http://mother-sinner-saint.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0