MORGON

hämtade barnen med en smärre hybris igår
"tack för idag, ses imorgon. ska ha sovmorgon så vi ses nio"
halv sex började morgonen...

nu blir det kaffe i sängen,
Nova har sina nya favorit "katten i hatten" på TVn 
(tror ni hon vart mäkta imponerad när jag visade en bild på mig,
när jag för några år sedan var på universal och "träffade" karaktärerna)
Milo han är inte från denna familj alltid...
han är liten mister crazy som antagligen är överallt och ingenstans.


nu blir det att göra klart i lugn och ro.
andre är andra dagen tillbaka på jobb...
kan bli en intressant föreläsning om
statistik i eftermiddag.......

"ta kort på mig" och lägger av posen.....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0