MOT TV4

sitter i bilen i höjd med Norrköping nu.
precis varit inom McDonalds och tjatat på barnen.
tanken var att äta men efter ett par mustuggor gav vi upp.


resultatet blev en sovandes Milo.



och en sovandes Nova.

trots dåligt vägunderlag har vi kunnat köra på bra.
utan brådska begav vi oss hemifrån vid åta i morse.
ska checka in på hotellet när vi konmer fram.
hoppas på en god natts sömn fast vi är fem personer i rummet.

imorgon ska vi vara i studion klockan nio senast.
sändning klockan tio.
självklart nervöst med direktsändning,
men vi känner oss trygga med Malou von Sivers.
vi tror att hon konmer hjälpa oss skildra vår historia på finaste sätt.

många tankar som snurrar nu...





Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Jag såg Er Idag, på Tv4 med Malou von Sivers.Jag gick direkt in på din blogg och började läsa och jag är så fruktansvärt ledsen att Ni behövde gå igenom det här :( Ett RS-virus som gör så det blir såhär :( Jag finner inga ord för detta som Ni upplevt.Gråter när jag sitter här och skriver och läser,men hjälper knappast Er.
Jag önskar Er allt gott i fortsättningen.
Stor Kram från mig Ingela <3

2015-02-02 @ 10:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0