DAGENS SANNING I SKUGGAN

stränder, solbrända fötter, hav och lekande barn.
Facebook och instagram kryllar av semesterfirare.
och tänk - mössa förra veckan och nu kom sommaren.
kul för er - här är jag 


fick ta till tunga artillerier och ta hit stor mugg till kaffe.
åkte igår efter lunch och hämtade hit de stora barnen.
så på våra 20kvm sov vi ännu en natt alla fem.
dundermysigt på alla sätt och vis, men dåligt med sömn.


åka buss med dessa godingar 
- hej kvalitet!

de var hos Emma häromdagen och klippte luggen.
milo fick ta lite mer eftersom det var första frisörbesöket :)


snyggingar

Olle fick precis tagit blodprov.
även om tempen är tillbaka ner på 37 utan värmebädd,
så har han stunder när han är slö och dippar...
fas eller något som krånglar får vi se.
över 2kg landade han på idag - 2035g stor kille!!

det är inte min historia att berätta, 
så ber om utsäkt om jag låter kryptisk...
men att föda ett barn och inget blir som man tänkt sig,
utan en framtid av kaos, ovisshet och oro väntas
- jag önskar ingen det!
vi finns här, på alla sätt och vis.
och på något sätt så kommer det bli bra! ❤️

Kommentarer
Postat av: Milli

Stora kramar från Nilsson! ❤️❤️❤️

2015-07-02 @ 15:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0