HELA SVERIGE REGNAR

- så klart!
det är ju midsommar.

Novas första midsommar firande hon hos mormor och morfar.
men vi band kransar och hade midsommarmys ändå.
andra året firade vi hos Emelie lite grann och även dagen efter.
de två kommande åren hade vi midsommarfest hemma,
ett gäng goa människor och alla barn var med.

vi har plockat blommor varje år och bundit.
förra året plockade vi i regn tillsammans med vänner från London.
sen band vi.
jag gillar midsommar - det är härligt firande och för barnen med.


men i år sitter jag här bakom persienner i tysthet.
jag njuter av att ha Olle på rummet och få mysa med honom.
men jag hade verkligen ställt in mig på att åka hem en sväng.
träffa lite vänner på middag och framför allt
- få träffa barnen! och Andre. 

men med magsjuka som lurat av jävulskap i veckan,
så vågar jag inte ta mig hem och träffa någon.
det faktiskt suger...
men söndag - tack gode någon om jag kan träffa barnen då.
åh, jag har sån abstinens efter dom 💔

på söndag tar vi sikte och laddar upp med godis och mys.
ska bara krama krama krama alla mina barn.
och jag ska få sova nära min man igen.

nu har jag ätit lite och ska hämta tillbaka Olle igen.
hoppas han sovit gott nu efter bad och mat.
 


över 1600g igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0