LITEN NÅGON



visst är där likheter med syskonen, och man tittar efter i detalj.
liten, liten människa.
du ligger där och är född.
och du är någon, en individ.
det är ett mirakel, ett stort mirakel i pyttelitet format.

du är alldeles speciell.
du är inte lik något av dina syskon i din personlighet.
tänk er, 1630g stor, inte ens 24h gammal
- och redan ser jag att du är du.
vem kommer du att bli? spelar ingen aning.
för du är du, här och nu hos mig.

vackra lilla varelse, 
tack älskade Olle för att du förgyller vågat liv.
jag älskar dig redan som om du varit med mig för alltid.
 
liten novahand håller sin lilla lillebror 


Kommentarer
Postat av: Therese

Stort Grattis till er lille pojke :) fin han är!! Hoppas ni mår bra allihopa!! Krama från oss/ Hugo med familj!

2015-06-11 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0