en dröm, en mycket märklig sådan..

nu ska jag inte svartmåla mina kära stödpelare; mina föräldrar.
vi har en otroligt stark och respektfull relation.
vi diskuterar allt och ger och tar both ways så att säga.
mina mentorer, mina förebilder i livet (framför allt nu som mamma).


paps i Chicago (ok med bild på dig här far?:)

anyways, drömmer i alla fall i natt att jag hade en diskussion med pappa.
han förstod inte hur jag kunde plugga, och det var det dummaste han hört.
i min frustation fick jag honom verkligen inte att förstå hur bra det gick,
hur bra det kändes och vilket otroligt stöd jag får utav min klass (kärlek!).
jag vaknade skitsur...som om han har med min skolgång att göra...!?

mm, fruktansvärt rolig information - eller hur! :)
varit på BVC idag och jag bar 3760g kärlek med mig hem.
hon frodas! ...plus att idag skulle hon kikat ut :)
...skyndar genom livet som mor sin...

♥ emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0