27+0 och brädad

vårt delmål är till hälften uppfyllt.
bebis är kvar i magen, men jag har fortfarande sängarrest bortsett från toalettbesök.
en liten dusch...jag är så äcklig! please?

IDAG
precis varit på VUL, och det är för påverkat där inne så jag är som sagt fast i bingen ett tag till.
bakterieodlingen hade kommit, så nu ska vi byta antibiotika för tredje gången.
det var tydligen Novas mega brutala förkylning, vilken jag fortfarande bär på, som utlöste det hela.
låg även på CTG ett tag, små SD men såg fint ut och bebis hjärta picka och bebis kicka.

...jag kommer göra en kategori med förkortningsförklaringar och dylikt. kika till höger.

nu väntar jag på maten, GLAD LUSSELELLE!
sen kommer mamma, Nova och älskling


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!



Skrev till dig på familjeliv då jag själv är i sängläge pga förkortad livmodertapp. Tänker på dig ska du veta och håller mina tummar sååååå hårt att din lilla bebbe ska ha tålamod att stanna ett par veckor till!



När jag låg inne på sjukhuset för vattenavgång med min första son "låtsades" jag att jag var på spa för att stå ut. Min man fick ta med alla ansiktsmasker, nagellack osv, sen så ringde jag på "knappen" för service (läs mat och sammandragningar). Kan säga att mina naglar och hy aldrig varit så fina som då ;). Jag hade tur/otur att ligga inne just under sommar OS 2008 och från en som aldrig kollat sport och inte haft intresse gav jag mig f*n på att ta mig igenom hela spektaklet och om ngn frågar mig om OS 2008 så har jag stenkoll!



Själv ska jag till läkaren på fredag igen för ny mätning och nya rekommendationer (fortsätt vila eller in för kortisonsprutan), är då 31+2.



Har även en kollega som fick sin son i vecka 27+? och han är en helt underbar liten unge på 2 1/2 år utan några komplikationer, han var lite sen att gå men som en klok person sa till mig "det finns inte en tonåring som varken kan prata eller gå" när det känns tungt att de är sena, och det är sååååå sant!



Du får gärna maila mig om du vill, [email protected]



KNIIIIIIIIP!!!

2011-12-14 @ 10:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0