EN NOVA STAR

min finaste stora tös på sin brum-brum



lillejul hos momo och offa
kusin alfons och "lillasyster i magen" var också med

känner att alla inlägg får det att låta som om Tilda är vad världen kretsar kring.
så är det inte! jag är ju tvåbarnsmamma :)
Tilda må ta sin tid, men Nova är minst lika viktig.
vi försöker göra allt i vår makt för att undlätta situationen för denna lilla knast.
hon har blivit så stor! vart tog tiden vägen? vår lilla flicka.
även om jag hade som "mål" att hon skulle gå till jul (eller hur) så är det nog inte långt kvar.
jag får se det som att hennes motoriska får vara i det sena, hon är desto smartare istället.
hon har både huvud på skaft och personlighet på topp. ett litet humör går att ana även :)

mamma älskar dig busetjejen!


Kommentarer
Postat av: Natasja

Hur gammal är Nova?

Min pojk gick vid 16 mån, min flicka vid 15 och min andra flicka vid nästan 14 mån.

Stressa inte, det kommer! :)Går hon inte när hon är 2 så kan man börja undra. ;)

Tycker inte du låter som att T får all er tid utan jag tycker ni verkar hantera detta jättebra.

Då ska du se kaoset som blev när min lilla föddes. Barnen fick vara hos stödfamilj i 3 veckor nästan och jag såg dem endast 4 dagar av dessa 3 veckorna, de var då 2.5 och 4 år gamla. Visst jag är ensamstående men jag tycker ni verkar hantera det hela väldigt bra och jag tror inte N saknar något och tar skada av detta.



Fina bilder på dina små barn! :)



Tänker på det du skrev: T:s rumpa är 3 cm bred! Fattar inte hur litet det är liksom....

2011-12-27 @ 13:52:09
URL: http://kampenforlivet.wordpress.com
Postat av: Jenny W

Så fin nova är. Jätte söt.

2011-12-27 @ 18:30:21
URL: http://jennysparadis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken otroligt söt dotter ni har, ser supercharmig ut :)

2011-12-28 @ 11:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0