GLÄDJESTUNDER

Det var hemskt vilket tårdrypande inlägg jag drog till med igår.
Det var till och med så att jag grät när jag läste om det...

Det är inte jobbigt, jag är inte så orolig.
Men det är känslosamt och det är energikrävande.
DOCK! Dock finns här fler ljusstunder än något annat!
Jag och André har ju fått två helt fantastiska och grymma tjejer!!
Vi glädjs med allt fint som trillat över en.
24år gammal, tvåbarnsmamma och husägare med världens bästa.
Vem tänkte så för snart två år sedan, kl5 på morgonen en juldagsnatt... :)

Idag ska jag få träffa min stora tjej och ha massa kvalitetstid med henne!!
Jag ska pussa på henne, krama henne och vara världens bästa mamma!

Vänner och bekanta, ni ger mig mer livskvalité med era ord än jag trodde var möjligt.
Jag tankar kärlek och styrka som jag ger vidare till min familj!!
Plus att jag kan nog säga att jag har VÄRLDENS BÄSTA föräldrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0