I AM BACK :)

förlåt, jag har sett att jag har en trogen skara läsare var dag.
men oj, vad det har hänt saker och fokus behövs för att fixa detta.

JULALÖFTE
jag lovar här med att ett minimum på ett inlägg per dag kommer att läggas upp.
vi kommer inom snar framtid att publicera lite bilder på vårt lilla knyte.
dessutom lovar jag att organisera bland kategorier så att det blir lättare att läsa.

SÅ HÄR GÅR DET
lilla Tilda hade på en födelsevikt på 1125gram.
hon gick ner till 1000gram jämt i flytten, och ligger idag på hela 1002gram, vårt lilla mjölkpaket!
vårt skrynkliga snöre är hela 37centimeter lång :)
CPAP:en har hon, dock utan syrgas. hon klarar syresätta sig utan, men blir trött efter några timmar.
hon är lite känslig för att hålla värmen, men det är ju bara att höja värmen i kuvösen.
för att vara en så kallad 28 veckors bebis, är alla otroligt imponerade av hennes styrka, kan man vara stoltare?
under julhelgen nu så är både André och Nova här, så vi kan vara tillsammans alla fyra.
kan ni tänka er? jag är tvåbarnsmamma och har en egen liten familj på fyra medlemmar.

vi håller oss samman relativt bra om man ser till omständigheterna.
ska utveckla allt som händer lite mer och djupare, men det kommer att komma.
Nova sover middag, lilla T har pappamys och jag ska in och försöka ladda energi.
i eftermiddag och ikväll ska vi faktiskt få fira lite jul hos mina föräldrar och syskon.
GOD JUL och tack för att ni är så trogna min blogg. det värmer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi tänker på er, kämpa på och hoppas ni får en underbar jul.



Kram



Peo & Familj

2011-12-23 @ 13:13:30
URL: http://hybrisempire.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0