I'm a hater...

...jag hatar att behöva bli uppassad!
jag hatar att inte kunna vara hemma, med min familj,
jag blir galen av att inte få göra något, veta något.
motivationen tryter, inte ens roligt att titta på ett 30 minuters TVprogram.
jag är trött på att må bra!

för jag mår bra! jag mår fysiskt hur bra som helst.
ändå får okända människor passa upp på mig som om jag vore 105 år och invalidiserad.
"vad vill du ha till frukost? vill du ha röd eller gul juice? ska jag hämta en kopp kaffe utanför dörren?"
de tre stegen till toaletten är himmelriket, men sen får jag skynda så jag inte är oliggandes för länge...
André har tillräckligt att stå i med jobb, sjuk Nova, hushåll och allt annat praktiskt.
vad kan jag göra? gäspa, gnälla och kanske komma med tips hur jag hade gjort.

bläää morgon var detta! behövde bara gnälla av mig lite.
för jag gör verkligen allt för att lilla bebis ska må bra. fast det är påfrestande.
fast jag saknar Nova och André. fast jag håller på att bli en mentalt rubbad person.
...fast jag måste ta bricanyl som gör mig helt till skit! jag är din mamma, bebis lilla

Kommentarer
Postat av: Liljan

Styrkekramar

Var tacksam över att hjälpen finns o att alla vill dig väl o att andra behöver hjälpen än mer... även om det är svårt. Jag skulle vilja skruva fram tiden för dig och ge dig massor med tålamod <3

2011-12-10 @ 08:32:37
Postat av: Liljan

Kanske ska göra sådana här sötnosar :-)

http://heltvirkad.blogspot.com/2009/09/fingerdockan-ella-elefant.html

Kramkram

2011-12-10 @ 10:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0