KÄRLEK

André ligger med Tilda och känguruvårdar.
Förstår ni hur fint det är att se liten hand leta sig trygg på pappas bröst!

Jag å andra sidan har Nova på rummet.
Vi fixade kvällsmat, kvällstvätt, pyjamaspåklädning och nattvälling.
Att få dom rutinerna med Nova är så himla underbart!
Jag är ju så mycket mer än mamma till liten prematur.
Jag är ju mamma till universums goaste, finaste, roligaste,
envisaste, mest personliga, galna, kärleksfulla lilla älskade Nova!!

Sen inatt ska jag för första gången på nästan två veckor dela säng.
Jag ska få ligga nära. Känna hjärtslag. Kramas och tanka kärlek!
(nej, här blir det verkligen inga barn gjorda
på vääääldigt länge så undvik besväret med att ens fråga :)

God natt alla fina medmänniskor!
& så fort jag kopplat upp datorn ska jag organisera och kategorisera här.


Kommentarer
Postat av: Natasja

Vad kul att läsa uppdateringar.

Är ni på Ronald nu? Vilket rum har ni i så fall? ;) Vi bodde på Flodhästen när vi var där, det var på nedre plan.



Passa på att njuta av tiden med din stora tjej. Minns så väl stunderna när mina stora kom på besök, det var så värdefullt och gav massor med energi.

Som tur är fick jag hjälp av personalen på avd. 65 att ta hand om Jonalie när de var på besök.

Det var så värdefullt när vi sen fick ett eget rum på 65:an och vi fick vara en samlad familj där, jag och barnen.



Massa styrkekramar till er!

2011-12-18 @ 12:32:42
URL: http://kampenforlivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0