TACK ♥

vill bara säga tack!
tack vänner, tack familj
tack okända som stöttar, tack bekanta som bryr sig

jag läser allas kommentarer och alla går rätt in i hjärtat.
att ens ta sig tid att läsa värmer. att dessutom lämna ett litet spår, TACK!


ska inte bli helt blödig nu, men jag tycker det är viktigt att uppskatta och aldrig ta förgivet.
men blir ju faktiskt berör hur mycket kärlek och omtanke man är omringad av, när det väl gäller.
my love goes out to all of you

SKIT! jag här, nova sjuk...med andra ord blir det inget första lussetåg imorgon för skruttan.
kanske inget hon lider av, men jag hade ju sett fram emot detta så mycket!
tur att hon har en mormor som hon kan mysa hos istället!

MKÄD
♥ a

Kommentarer
Postat av: Axelina

Hörde av Lina vad som har hänt, usch vad tråkigt.. Jag hoppas att allt blir bra och att bebis bestämmer sig för att stanna i magen ett tag till! Kram

2011-12-12 @ 11:51:20
Postat av: Elsa

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2012-03-18 @ 20:28:42
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0