TUMMAR OCH TÅR

Nu håller vi allt vi kan för allt vad vi är värda!!
Imorgon förmiddag är siktet inställt på flytt norröver :)

En sådan milstolpe att läkarna diagnosticerar henne frisk nog.
Kan aldrig vara för säker, men nu glädjs vi bara åt vad som faktiskt är bra!
Otrolig lättnad att få komma ett steg närmre hem, både fysiskt och metaforiskt.

Jag har fyllts upp av energi i helgen.
Underbart att få två hela dagar, inte bara med André utan Nova med!
Men lilla jäkla skitunge, så go hon är!
Var ett förjävla bra jobb vi gjort med henne :)

Nu ska jag äta och förbereda mig för en känguruvårdstund med lilla T.
Helt otroligt vad hennes närhet stimulerar mjölkproduceringen.
...inte mänskligt att som nyförlöst mamma, inte få ha sitt lilla barn nära!

God natt kära läsare! <3


Kommentarer
Postat av: Camilla&Celina

Vi håller alla tummar för er :) Kram

2011-12-18 @ 19:49:58
Postat av: Karl Rombo

Du, Grattis!

Jag läste om dig på föräldraliv.

Det verkar ju ha gått jättebra.

Jag vet precis vad du är med om. Stirra på skärmen och allt det där...:-(

Vi fick en flicka 24+5 för snart ett år sedan.

Stort lycka till!

2011-12-18 @ 21:22:42
URL: http://www.prematurpappan.blogspot.com/
Postat av: Emma

Ååå!!! Håller tummar och tår för er här hemma också!! Så mycket skönare att få komma närmre familj och vänner! Tänker på er varje dag! Kramisar!

2011-12-19 @ 00:14:31
URL: http://linnegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0