Dag 02 – Min första kärlek

det må så vara att vad som skett och inte skett,
är det som format mig till den jag är idag
men här är jag idag och igår känns inte relevant.
(fick en skön känsla av Vygotskij där!? ...skolspöken!)

så jag stryker och byter ut det till MIN KÄRLEK!

André Conny Mikael Henrysson

första gången vi sågs som jag minns var på när jag var på mitt sjunde år.
jag och hans lillasyster (Eve)Lina gick i samma klass och hon hade kalas.
sedan dess har han synts till som en Ängelholmare man känner igen,
dock höll jag nog under många år inte reda på vem av bröderna som var vem...

en massa år senare hamnade vi i samma umgängeskrets.
julen 2009 fick vi en kontakt som mer än "en vän till en vän".
en vinglandes människa från Bahnhof på juldagen blev meddragen på efterfest.
nästa morgon vaknade han på min soffa, i en form som inte behöver skrivas ut :)



en berg-och-dalbanetripp senare med känslor, tankar och frustration,
kände vi kärleken växa sig stark och ett nytt litet liv tog fart...
och här är vi idag! jag som universums lyckligaste flickvän och mamma!!

André, kallas Ante (&ibland en liten frukt som växer nere på stranden) av vänner ...
fyller den 17 mars 31 år och det börjar bli man även av honom :)
sedan ett par år i livet är han ängelholmare, med ett par år i London i tidiga 20åren.
växte upp med bröderna Daniel&Tobbe och syster Lina.
jobbar idag på Tretorn, tränar fotboll och är världens bästa pappa!

ett stort tack för att du är du och gör det världsbäst!
jag älskar dig från djupet av mitt hjärta,
trots att du är för varm för att kramas på natten...♥



så, mini-lite kuriosa kring André och hur vi träffades :)
min knast är han! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0