maaaad!

jag resonerar lite såhär att...
kan jag inte komma i bra form så behöver det inte bli någon alls.
(rund är också en form gott folk)

all övervikt börjar med bara ett kilo som blir bara två...
så för att jag inte hinner träna så får jag fokusera på kosten :)
lika kul det ju!

vi har blivit så svensson med hemmalagat och matlåda.
så fantasin tryter efter ett tag och då kläckte jag såhär va,
att jag bestämmer kött för middag hela månaden.
googlar GI-recept för nästkommande vecka och gör "matsedel" :)

idag är det broccolisoppa på schemat!
André ska ha match så han får bacon och varma mackor till.

tänkte även ge mig på att baka Charlottes LCHF bröd...
jag äter inte mycket bröd, tror dock inte på LCHF (för mig)
men det brödet lät och såg så gott ut :)

nu ska jag ta äggen från plattan och äda mad...
xx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0