våren är på väg fan ta mig :)

vaknade med en liten solstråle som letat sig in mellan persiennerna :)
dock vaknade jag utav en liten uttråkad Novis som gnällde i sin binge.
men paps hennes gick upp och gav henne frukost! puss

André är iväg med fotbollen men kommer hem om ett par timmar.
Nova sover (för)middag så jag ska passa på att packa vidare,
kanske sätta mig vid datorn (igen) och göra lite skolarbete.
för sen ska vi gå ner till Råbocka och ha lite picknick och kaffe.
gäller att ta tillvara på mysigt vårväder nu när man kan!

kan nog inte riktigt förstå att vi flyttar om mindre än tre veckor!!
dessutom, apropå tid, Nova är 4 månader idag :) hurra, hurra, hurra!!



puss&kram emma.

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Gud så sööt :)

2011-03-07 @ 02:33:45
URL: http://livinginparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0