BLÖJOR

när ska ungen bli blöjfri? :)
handlar, byter, kastar, handlar, byter, kastar... jadu!
tips är dock, om ni inte har COOP-kort att handla på Willys.
just nu kostar Pampers och Libero 98 kronor - bra för att vara Ängelholm! :)
plus alla rabattkuponger...
jag brukar inte dumma runt stan med sånna, men just blöjor har vi tjänat tusenlappar!

annars är liten galning på dagis och lever rövare.
ska ha mamma-barn-bebis fika här i eftermiddag, så jag ska baka :)
och ta det jävulskt passivt innan BM efter lunch...

efter att ha nattat Nova och somnat själv någon timme senare,
vaknar jag av André som kommer hem,
av Nova som förblir vaken i två timmar,
kortslutning i leksak som spelade kl4 i morse och sen upp sju med vaken Nova.
kan säga att de två timmarna vi låg i vår säng och mös i morse var väl behövda!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för idag, god fika och trevligt sällskap :)

2012-08-22 @ 19:15:34
URL: http://akeroe.blogg.se
Postat av: Tanna

Men shit vilka dyra blöjor ni har .Vi handlar på coop här i stockholm, får ett paket Pampers för 69-79 kr, och sen brukar jag få Pamperskuponger hem också. Så sist fick vi 2 paket för under 100 kr.

2012-08-24 @ 21:31:52
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Postat av: Hj

Bjöjor på Willy kostar alltid 98 kr och när dom har erbjudande brukar de vara köp tre betala för två eller som denna veckan 50 kr i rabatt vid köp av två.

2012-08-25 @ 17:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0