SYSKON

åh, nu är man gammal.
precis dragit igång ett pensionssparande - nu känner jag att jag är 25.
jag har alltid sagt att fast jobb eller 25 får vara gränsen för sparande.
och här var vi nu, två gifta med pensionssparande månadsvis :)

idag har jag, efter lunch och Välamys med mamma min kära,
varit på ännu ett UL. allt såg, liksom alltid, oklanderligt.
utöver det vanliga så gjordes även en bakteriell analys som skickades iväg.
och trots utmärkta resultat ska jag tillbaka om tre veckor igen.
allt för att både lugna och se till att detta får bli så fullgånget som möjligt.
börjar känna att jag kommer någonvart. att detta kan komma att gå bra.

tänk att slippa prematurkläder, inte ens stl 44 som Nova hade, än mindre 38 som Tilda.
mina fina små tjejer - ska få en stor och välväxt lillebror!!

Nova är helt besatt av bebis idag och vi pratade om "boor" (lillebror) vid middagen.
André sa att han fick sitta bredvid Nova vid matbordet när han kom ut.
(hon tittar ut genom fönstret och han fick förklara ut ur mammas mage...)
och Nova visade och pratade var och hur han skulle sitta tillsammans med henne.
tänk vad vackert syskonkärlek är.
Nova är världens bästa storasyster - bär alltid med sig sin lilla Tilda
och längtar och älskar redan sin lille "boor" <3

för övrigt så ligger hon igår och somnar nästan när hon råkar fisa
"jag har fitigt" säger hon och slår upp ögonen.
jag må behållit lugnet men jag dog lite inombords - fruktansvärt skoj!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0