EPIDEMI of 2011

och vi var sjuka förra året?
inte detsamma i år, kan knappt kalla sig förkyld i förhållande till Nova förra året.
men en liten gul kråka kikade ut ur näsan så hon fick åka hem med pappa.
så här ligger jag en lördagskväll, själv med Milo sussandes på bröstet.
känns så tråkigt och ensamt, men vi ska hem om fem dagar.
då klarar jag mig. om det ger mig en frisk lillebror att ta med hem.

var en liten tur till Sofie och Tobbe nu ikväll först och åt lite pizza.
Nova var speedad och dessutom helt besatt av Viggo liten. till han vaknade.
...då var det inte lika intressant att titta på honom längre.
så eftersom hon inte alls är van att stå i centrum så såg hon till att göra det...
...hon vet inte hur man gör för att charma sin omgivning ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0