ÖVERVÄLDIGAD

vaknade nu och ska mata Milo.
han har varit vaken och tittat med sina stora ögon hela eftermiddagen,
så nu blev han så trött att han sover så gott.

jag vänder mig om och ser hans bädd.
hand lilla handled och hand sticker ut ur sin pyjamasärm.
täcket täcker en liten bit av huvudet och man ser hans lilla sovandes ansikte.
hans lilla lilla runda ansikte, liten spetsig haka och en näpen liten näsa.
hans ögon är slutna och jag ser hur han njuter av att sova så gott.
hans mun smackar lite nöjt och ett litet knorrande ljud letar sig ur.

åh, han är ju så vacker det lilla gossebarnet!
och tänk, han är min alldeles egna lilla pojke som jag skapat.
jag och André.
åh, ljuvliga lilla knytt! jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Tilda

<3

2012-12-03 @ 10:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0