BLI BRA, SNÄLLA LILLA TILDA

det gör så ont. så fruktansvärt ont att inte kunna göra något.
tårarna bara rinner och rinner och inte fan hjälper det.
min lilla, lilla fina tös bara ligger där.
jag ska ha henne hemma, hos mig. med mig. precis som alla andra.
det är så orättvist!
kan bara titta på när hon ligger där. svullen, blå, flammig och alldeles livlös.
hon kämpar och kämpar men inget händer.
att inte ens få kunna plocka upp mitt barn och och vyssja henne.
det äter upp hela mig inifrån.
varför? vad hände?

en tröst för att orka resan under Neo-tiden var
det blir bra, det kommer att bli bra. andra har haft det värre, det blir bra.
vad är trösten nu? hon levde en minut till...för vad?
det smärtar så jävla mycket att se min lilla bebis bara vara där.
att inte veta.
jag vill inte behöva ha henne såhär om det ändå inte slutar bra.
jag vill inte minnas min tös med alla maskiner och annat.
och värst av allt är att jag någonstans förbereder mig på att mitt barn kan dö.

min älskade lilla Tilda!


Kommentarer
Postat av: Belinda

Hoppas verkligen att det snart vänder för er lilla tös. livet är orättvis och tufft ibland! All lycka till

2012-02-25 @ 20:29:05
Postat av: Cecilia

Jag tänker på er hela tiden. Förstår inte varför. Man blir så tom på ord. Jag kan inte förstå. Men jag tänker på er!! jag vet att ni är starka ni fixar det!!! <3

2012-02-25 @ 21:04:51
Postat av: Ditte

<3<3 kram i massor ...

2012-02-25 @ 21:24:35
Postat av: Ditte

<3<3 kram i massor...

2012-02-25 @ 21:25:44
Postat av: Linda

Gråt, skrik skäll! Allt är okej.. Att skriva av sig känns skönt men som sagt... Vad hjälper det?

Önskar att alla våra tankar till er ,gör er lilla flicka hel igen!!

Vi är med er och vi hoppas och hoppas!!!



Kram till er!!!

2012-02-25 @ 22:57:04
Postat av: Tanna

Tänker på er och hoppas innerligt att det blir bra snart med lilla Tilda ! <3

2012-02-26 @ 09:20:28
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Marina

Tänker på er hela tiden, önskar att det bli bra snart, alla bäst till lillan! Stor kram

2012-02-26 @ 11:47:27
Postat av: Sarah

Halkade in på din blogg på ett bananskal.. vill bara säga att du berör och jag håller tummarna för er lilla tös. Fullt av orättvisor cirkulerar i vår stora värld men orättvisorna ska inte behöva drabba en så liten oskyldig Tilda. Jag är inte människan som brukar be men är där något som skulle kunna sända er styrka så är jag beredd att göra det dag ut och dag in!

Krya på dig lilla Tindra, du har mycket kvar att se och uppleva.



Kramar Sarah

2012-02-26 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0