LITEN SÄNGFÖSARE

...fullkomligt absurt att gå in på BB och kika på bebisarna där.
seriöst!? man är alltså gjort för att bära och klämma ut sådana klumpar?

- så känns det när jag kikar på normalstora 3,5-4 kilos bebisar.
tittar på Tilda och tycker att tja, hon är ju liten men inte så förbannat pytte längre.
eller hur - halva dom för tusan! snacka om relativitetsteorier här.

blir en första promenad imorgon om vädret är på vår sida.
(ma)tilda kommer med lille isaac så vi kan ses utanför murarna som civiliserat folk.
mysigt! allt för att få tiden att gå skulle jag tro...

nu ska jag knyta loss mitt lilla knytt och byta blöja, ta på PJ, sonda och bädda ner.
tycker sängen min ser extra varm, go och kallande idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0