MARDRÖM

hatar morgonen.
vaknar upp i mardrömmen och inser att den är så verklig det bara går.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Emma och Andre' vill hitta något uppmuntrade att säga mitt i detta känslomässiga kaos. Livet är så orättvist ibland. Att få möjligheten att bli föräldrar är den finaste gåva som blivit oss given. Att inte betala en enda krona inte behöva säga vi har inte råd att få barn nej för den lilla guldklimpen vi får bära i vårt moderliv är gratis och ändå värd mer än väldens alla rikedomar. Ni har fått två guldklimpar Nova först sen lilla Tilda. Många kan inte få uppleva glädjen att föda fram sitt egen tillverkade lilla barn dom tvingas inse att det kommer aldrig hända. Hur svårt detta än är och tro mig jag lider enormt med er så låt er lilla Nova fungera som ett liter plåster med hjärtan på hon är den som ger er liv nu en dag i taget sänder er all kärlek och uppmuntran kram

2012-02-28 @ 09:10:40
Postat av: Maria

Tänker på er och läser bloggen hela tiden...kan inte förstå hur livet kan vara så grymt och orättvist...du vet nog inte vem jag är men vår dotter Wilma går på plommonet med Nova...hoppas och ber att underbara lilla Nova ska få chansen att lära känna och ha sin starka kämpe till syster kvar hos sig och er...många varma styrkekramar till dig och din familj/Maria

2012-02-28 @ 09:14:23
Postat av: Sofie

Jag följer din blogg och hela familjen är involverad,trots att vi inte känner varandra väl.

Jag känner så för er. Tänker, undrar och önskar att allt plötsligt vänder.

Inga ord kan göra det bättre för er, det förstår jag.

Men vi tänker på er så ofta och hoppas, hoppas så innerligt på en vändning för lilla Tilda.

Många kramar från Sofie och Leon med familj.

2012-02-28 @ 09:29:35
Postat av: Lina

Jag följer också din blogg och tänker så på er hela, hela tiden. Vi hade lite kontakt via Familjeliv och sedan du lade upp bloggen där har jag gått in och läst var dag. Finner inga ord!! Det ni går igenom är allt annat än mänskligt, det får bara inte hända. Jag bor i Löddeköpinge utanför Lund och finns nära er både geografiskt och i tankarna! All kärlek till er!!



Stor kram Lina

2012-02-28 @ 10:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0