MÅNDAG och TILDA är 32+6

det må vara mörkt och lite ensamt. dov belysning och ljudet på TVn är av.
men hör ligger vi, jag och Tilda, tillsammans i min säng. min säng i mitt rum.
tror lillan är den som njuter mest.
syresättning på 98% och inte en enda dipp.
(förutom när en på tok för stor klunk mjölk skulle klaras ut,
då stängde hon av och pulsen gick ner - men sånt som händer! :)

vårt annars inte så gästvänliga rum blev med ens fantastiskt mysigt


hon är så duktig! tänk att bara över en natt så sker så otroligt mycket.
hon andas. syresätter sig. klarar av att känguru-ammas. & är hos mig.

pappa var här och fika idag med Anna och Alfons.
de fick se liten bebis. precis lika liten som lillasyster är i magen.
vi som var beräknade samtidigt. Tilda var tvungen att trots med ett år äldre...

imorgon blir det permis för mig. Tilda ska få mysig pappatid.
jag å andra sidan ska få obetalbar tid med min fina Nova.
saknar min vardag. saknar min Nova.

nu ska jag njuta vidare och hinna få i mig lite mat snart.
apropå. mjölken som pumpas äts i kronologisk ordning.
lilla T har hunnit är upp maten till och med 25dec - knappt nio liter.
med andra ord ligger där några liter till i frysen sedan dess.
oj så många bebisar det kommer bygga starka när jag donerar!

ha en fenomenal kväll - det tänker jag i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0