EN SKARA MAMMOR

nu har vi precis stängt dörren bakom den sista att lämna frukosten.
vi har haft huset fullt av nyfikna näsor och klåfingriga små nävar.
men gott är det att fylla huset med liv och rörelse, med att från tvååringar till nyfödda.
när kidsen dessutom har världens bästa mammor är det ännu härligare.
 
jag har sagt det förr och kommer säga det igen, 
jag är så brutalt tacksam och glad för att jag är en del av denna fina umgängeskrets.
från alla möjliga håll har barnen fört oss samman och nu är vi enade.
vi umgås som mammor, som vänner, för glädje och genom sorg. stöttepelare.
mycket bajsblöjor och matvanor bearbetas, men det finns så mycket mer än så.
och jag är så otroligt glad att ha denna lilla skara som mina vänner ♥
 
och tack för fin bröllopsgåva :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0