STÖRSTA BEUNDRAN

jag har en släkting som har valt att ta ett beslut som präglar hela livet.
ett beslut som kommer att påverka alla in sin omgivning.
ett stort beslut som är taget av mod för sin egen skull och välmående.

jag fick reda på detta bra häromdagen och tog det inte så hårt.
min reaktion var nog snarare en känsla av "Gud vilket otroligt modigt val"
all kraft, största eloge och hela mitt stöd skänker jag.
så starkt, så modigt och bara så rätt.
jag har tänkt jättemycket, för det påverkar mig givetvis,
men bara med beundran och med stöd finns jag här med mina tankar.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Ååh, det låter verkligen stort och spännande...

Jiiiisses, va nyfiken jag blev!!



Pussåkram till er

2012-06-15 @ 11:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0