EN SYSTER

att min lillasyster är min bästa vän, inifrån hjärtat och ut genom själen,
det vet alla!
vi växte upp tillsammans och har alltid funnits bredvid den andras sida.
inifrån hjärtat och ut genom själen känner vi varandra. allt.

jag har en syster till. det vet inte ens vissa som känt mig länge...
men det är inte så konstigt.
vi växte upp på vars ett håll och har dessutom sex år mellan oss.
genom årens gång har vi turats om att sträcka ut en hand,
ibland med resultat och ibland inget alls.
jag håller av henne, alltid gjort, hon är min syster.

någonstans i denna tragedi har vi lyckats, båda två, att sträcka ut vars en hand.
vi fann den andras och lyckas hålla tag.
min historia, den kan ni. och jag behövde båda mina systrar.
som stod där, båda två med öppna famnar och fyllda hjärtan.

jag är så glad, jag är så stolt över min två systrar.
de som ska stå min närmast genom livet, dom står här nu.
och aldrig före har jag uppskattat och älskat det som nu!
tack!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Kärlek till min älskade storasyster & bästa vän! Ord är fattiga när jag ska försöka förklara vad du betyder! Men ett ord förklarar vår syskonkärlek väldigt bra; Nilsch!<3

2012-05-24 @ 08:35:59
Postat av: Anonym

2012-05-24 @ 09:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0