DET ÄR BRA

många har frågat hur JAG mår.
och jag mår bra, magen mår bra, bebis mår bra... vanliga svar.
men som svar på frågan så - jag måste må bra!
jag kan inte sitta här och oro mig. det orkar jag inte.
energin finns inte på överflöd här, så det gäller att prioritera.

jag bara måste förlita mig på att det för det första inte händer något nu.
och OM (må Gud förbjuda) så är jag över 30 veckor gången.
liten Tilda kom ut tre veckor tidigare och för henne gick det bra.
det var inte hennes prematura som gav henne RS,
den gjorde bara att hon inte orkade kämpa emot den...

jag trodde visserligen efter Tildas död att nu finns det inte mer smärta och sorg.
och jag blev motbevisad ett par gånger...
MEN, nu har vi alla satt ner foten och vägrar. det räcker!
allt som händer nu får liksom helt enkelt bara gå bra, punkt.

så nej, jag är inte speciellt orolig just nu.
har min kurator tre våningar upp på stand by i så fall.
jag mår bra, på riktigt. för liten bror mår bra!


Kommentarer
Postat av: Mormor Mia Morfar Göran

Älskade fina stora tösen vår....❤❤

2012-11-01 @ 07:46:14
Postat av: Tanna

Så gulligt av personen från neo och hälsa på dig. Blir alldeles tårögd. Hoppas lillebror stannar lite till i magen och att ni mår bra !

2012-11-01 @ 09:42:33
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Postat av: Monica

Skönt att höra att ni båda mår bra!! <3

2012-11-01 @ 12:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0