HIPP HIPP HURRA!!!

Nova fick vakna till sång av sin fantastiske pappa.
välling, yoggi och macka på sängen. paket och mys.
som jag önskar att jag fick vara med!!

men min fiffige make har låtit mig följa allt på video - tack tekniken!
nu ska de bege sig med moster för ett första besök på Busfabriken.
hoppas att där är lagom mycket folk en måndagsmorgon,
så hon kan få precis så roligt hon förtjänar och lite till.
min älskade lilla flicka, stora tjejen nu!! GRATTIS ÄLSKLING.
vi ses ikväll busunge så ska mamma få pussa på sin tvååring!

André är världens stoltaste och bästa pappa till min lilla flicka!!


Kommentarer
Postat av: Tanna

Hipp hipp hurraaaa ! Grattis till 2åringen !

2012-11-05 @ 14:27:33
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis till fina Nova!
Hoppas att hon har haft en rolig dag med pappa och moster på busfabriken :-)

Härligt att du kunde följa morgonfirandet via telefonen - tekniken är bra härlig på många sätt!

2012-11-05 @ 18:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0