INTE MÅNDAG

måndag är helig! den femte November är en helig dag - Novas.
eftersom jag och svägerskan är på G båda två nu får vi organisera.
vem tar vilken dag? :)

skämt å sido, lite roligt faktiskt att kusinerna redan armbågar sig.
sen att deras är beräknade 7nov och vi den 7jan är ju en annan sak.

ja, magen försvann lite igår - några kubikmeter vatten senare.
kändes det som...
så inatt har jag "sovit" bra i mina blöjbindor och syndafloder.
men jag har varken blödning eller sammandragningar.
så ett par dagar till hade inte skadat liten bror!

jag känner mig lugn.
skulle liten komma nu vet jag att vi har plats på Neo här,
vilket känns skönt!
ingen är speciellt stressad eller orolig. inte ens haft läkarbesök.
de fortsätter med antibiotika och kör lite ctg.
vattnet är klart och bebis kickar på.
annars har jag inte några vidare instruktioner, säng och toa.
kommer gå bra för liten bror, han har växt sig stor :)
och det känns värt att ligga här lite grann nu.
saknad make och lillasyster kommer in under dagen,
i beredskap - lina har ju fått för sig att klara av en förlossning...
och jag har sagt det förr, men vad hade vi gjort utan vår familj?
guld värda och kärlek till er alla - vänner också! heja, heja


Kommentarer
Postat av: Emma Walfridsson

Tänker på er Emma! Kramar

2012-11-02 @ 23:02:58
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0