JAG KÄNNER DIG SÅ VÄL, VEM ÄR DU?

jag vet inte om jag sovit skit mest beroende på smärta eller längtan.
det bara spritter i hela kroppen på mig - som jag längtar efter Milo!!!!

åh lilla plyre, vem är du?
jag såg dig bara så snabbt efter att de plockade ut dig ur mammas mage.
du var så fin och så stark och så underbar och så go och så perfekt! så du.
pappa säger att du är så lik dina systrar, särskilt Nova. hur ser hon ut med snopp?
åh mitt älskade lilla gosetroll, jag ät så nyfiken på dig!!
välkommen till världens bästa familj, nu ska jag njuta av att vara din mamma resten av livet!


Kommentarer
Postat av: Liljan

Kramar i massor!

2012-11-06 @ 06:04:05
Postat av: I & A' s mamma

<3

2012-11-06 @ 06:29:54
Postat av: Anonym

GRATTIS och lycka till med allt!!!<3

2012-11-06 @ 07:14:45
Postat av: Anonym

Hoppas verkligen att du snart får återförenas med lille Milo!

Låter riktigt grymt att man som nybliven mamma blir separerad från sitt barn så här. De första timmarna som anses så viktiga för bland annat anknytning...
Tycker det känns extra grymt i ditt fall - du om någon förtjänar mer än något att få hålla din bebis i din famn och bara känna honom, känna livet, känna att han finns där hos dig.

Tvivlar inte på att han har det bra hos sin pappa eller att hans pappa inte kan ta hand om honom, för det tror jag absolut. Men du ska ju också få vara där med dina killar!

Känner att jag blir väldigt upprörd över hur en nybliven mamma separeras från sin bebis på det viset..,
Hoppas verkligen att du alldeles snart har Milo i din famn, André och Nova vid din sida och lilla Tilda i era tankar, hjärtan och närhet. Dina fina flickor som båda nu har blivit storasystrar :)

Otroligt stort grattis till er oerhört fina lilla lille Milo! :)

2012-11-06 @ 07:18:40
Postat av: Anna S

Åh grattis! Jag ryser i hela kroppen! Hoppas ni mår bra hela familjen! Stor kram!

2012-11-06 @ 07:20:01
Postat av: Tilda

:) <3

2012-11-06 @ 09:20:19
Postat av: Amanda

Grattis till er <3

2012-11-06 @ 10:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0