MORFAR

idag har morfar varit på besök, litet men väl värt :)
sen var vi ett trevligt lunchsällskap i en nyfunnen lasarettrestaurang här...
André gick tillbaka upp till Milo och fick lite pappa-sonmys
medan jag och min pappa gick ner på stan på en kaffe och kvalitetstid.

Milo har även till idag gått upp, 2080g travar han vidare från idag.
inatt spenderade han för det andra första natten bredvid mig i sängen.
han må låta mycket, men liten sov gott och jag bara njöt av hans närvaro.
nu inväntar vi kvällsmatsdelivery från våran egen syster Emelie :)
Nova kommer spendera två nätter hos mormor & morfar
...och som jag saknar henne. hjärtevärk att vara utan henne i fyra dygn <3



Kommentarer
Postat av: Tilda

<3

2012-11-21 @ 19:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0