SISTA ETTÅRSDAGEN

nu har lillebror fem timmar på sig, annars får han hålla sig i tjugofyra till.
min lilla flicka blir dubbelt så gammal imorgon när hon vaknar - två år!
tänk att det var snart två exakta år sedan vi åkte in och fick vår flicka i famnen.
natten jag blev mamma, 5.52 den 5 november 2010.
tänk att man aldrig slutar tjata och vara då förbannat sentimental :)

mamma hoppas du sover gott inatt liten fis, imorgon är det din födelsedag!
då ska vi mysa och fira dig mitt stora lilla hjärta.
mamma älskar dig och är så otroligt stolt för att få vara din mamma.
du är fantastisk på alla sätt och vis mitt älskade gosetroll!


Kommentarer
Postat av: Mormor Mia o Morfar Göran

Underbara ljuvliga lilla Nova "vår" stora lilla tös "tå" år HURRAAAA!!💜💜

2012-11-04 @ 19:40:20
Postat av: Ditte

Grattis söta Nova!!! Kram

2012-11-04 @ 19:56:44
Postat av: Elina Gunnarsson

Hej Emma!
E du sugen på en sjukhusfika och lite skitsnack så träffas jag gärna, Hannes o jag ligger på barnavd. Du kan skicka ett mess till min telefon 0736 288 570 om du vill träffas :)
Eller du kanske inte ska vara i närheten av Hannes när han har feber??
Kram Elina

2012-11-04 @ 22:15:15
Postat av: Elina Gunnarsson

Hej Emma!
E du sugen på en sjukhusfika och lite skitsnack så träffas jag gärna, Hannes o jag ligger på barnavd. Du kan skicka ett mess till min telefon 0736 288 570 om du vill träffas :)
Eller du kanske inte ska vara i närheten av Hannes när han har feber??
Kram Elina

2012-11-04 @ 22:16:15
Postat av: Bella

Helt galet vad tiden går! Ludde går omkring och säger "stoooor pojke"... (Håller tummarna för er nu, allt vad jag kan!)

2012-11-04 @ 22:20:39
Postat av: Malin

Grattis till stora tjejen idag!
Mitt vatten gick v 21+1 men lillebror kom inte förrän v 30+5 så vi ska väl tro att det kan gå ngn dag till innan han vill titta ut! Håller tummarna för det.
Har skrikit o skrikit lite till när jag läst här inne på din blogg o undrat hur det står till i världen eg. Hur kan det vara så orättvist? Jag har ju själv varit inne i neobubblan. Bott på sjukhus i fem månader. Suttit o vakat vid mins sons sida då läkarna sa att de inte trodde han skulle få leva... Att få komma hem med sin lilla bebis o att det sedan vände så snabbt... finner inga ord o önskar er lilla tilda tillbaka. Uschianna. Alla föräldrars mardröm.
Önskar er all lycka till i framtiden o ser fram emot att få läsa om liten lillebror!
Varm styrkekram Malin

2012-11-05 @ 07:12:28
Postat av: I & A' s mamma

Grattis till Nova på 2 års dagen! Hoppas lillebror väntar tills i
Morgon å kika ut!! <3

2012-11-05 @ 07:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0