SJALBARN


Kommentarer
Postat av: Natali BLOGGAR om livet ♥♥♥

Åååh myspys, längtar efter att få bära med sjal :)

2012-11-29 @ 18:51:49
URL: http://finest.se/natali
Postat av: Marielle

Åh, så mysigt!! Längtar tills liten är här!! Vad är det för mysig sjal ni använder? Jag har bara en bär sele, men det där såg mer bekvämt ut :)

Svar: Det förstår jag - jag myser i sjalen som en förlängd graviditet! Sjalen ger det där lilla extra, känguruvården! :) min sjal är en Tricot-slen - mjuk och i bomull nu på vintern och lättast när Milo är så liten. Lite knixigt i början, men så fort man får in snitsen så är det så underbart!! Fråga om du vill ha mer tips :)
Emma Adbro

2012-11-29 @ 20:10:12
Postat av: Anna S

Mysigt! Både för mor och son=)

2012-11-30 @ 17:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0