SNITTET

när jag ändå är igång så måste jag ju göra uppföljning.
från en smärre infektion till ett brutalt svart blåmärke,
är detta nu vad som återstår av mitt lilla snitt.
lika märkligt var gång jag tänker på att min lilla Milo kom ut där.
ja, jag vet att det inte är mycket större den naturliga vägen
- men den är ju just det, naturlig. där ska bebisar ut.
mitt snitt är en decimeter långt och där plockade man ut Milo.
det blir bara så häftigt på något vänster!
jadu, krävs inte mycket för att få mig imponerad...

...men desto mer för att göra mig generad,
men det blev jag nästan när jag träffade läkaren som gjorde snittet.
första mötet i korridoren några dagar efter ingreppet
och jag börjar fundera helt plötsligt på denna människa,
han har liksom varit inne i min livmoder och rotat.
ja, som sagt, inte mycket som krävs som tidsfördriv för mig...




Kommentarer
Postat av: Tilda

Bra att man kan underhålla sig med ngt ;)
Du kommer nog få ett jättefint ärr iaf! Ser redan fint ut, litet o rakt(!) mitt är 15 cm långt och allt annat än rakt :P Men det gör ju inte så mkt, man imponeras än lika mycket för att ens barn kommit ut därifrån :)

2012-11-30 @ 12:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0