UPDATE I DET KORTASTE

Milo har vägts idag och är bara nere på 1785g.
han äter bra och smälter undan maten superb och ut kommer bajset lika bra!
låg fortfarande i överkant med blodkroppar så blir sol till söndag.
men han är rätt så fräck i sina brillor i UV-ljuset, liten solbebis.

i mitt fall blir jag utskriven idag. jag är frisk nog!
trodde dock jag höll på att dö inatt när kärring nekade mig smärtstillande.
det har gått tre dagar...började hon.
ja!? jag kan väl ha ont ändå, inte så att jag tänkte bli opiat-beroende...
så fem gav jag upp och lade mig hos Milo vilket gjorde några timmar mindre smärtsamt.
så nu med andra ord, är jag kvar i mitt rum men nu är det familjens rum.

kan inte längta nog till imorgon - Nova kommer in och ska vara här hela helgen!
jag ska få ha min fina familj så nära mig.
puss puss puss



Kommentarer
Postat av: Tilda

Låter ju helt idiotiskt att hon neka dig sm lindring!? :/ jag hade så ont att jag fick morfinpreparat i 3-4 dygn efter op. Sen fick jag nog ta panodil, dikloflenak i säkert en vecka till. Man kan ju alltid köpa på Apoteket annars, men säg ifrån annars. Ska ju inte behöva ha så ont att du inte kan sova :/ kram

2012-11-09 @ 14:20:18
Postat av: Jenny w

Va konstigt. Jag gjorde med kejsarsnitt och jag fick hur mkt smärtstillande jag ville. Tack och lov, man har ju skit ont. Knapra piller hemma ial en vecka efter hemkomst med. Våga knappt sluta för jag va så rädd att få ont :(. Kan trösta dig med att kroppen läker sjukt fort. Två veckor efter bf kände jag knappt nånting längre förutom vid extrema rörelser. Nu 8 mån senare könner jag absolut inget. Och ärret är ett tecken på min underbara son <3

2012-11-09 @ 14:46:31
URL: http://jennysparadis.blogg.se
Postat av: Natali BLOGGAR om livet ♥♥♥

Ljuvliga barn du har - alla tre är helt bedårande - men särskilt den lilla nya såklart. Längtar ihjäl mig efter min bebis varje gång jag är härinne och kikar.

2012-11-09 @ 17:13:30
URL: http://finest.se/natali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0