GÄSPNING

igår eftermiddag försvann blödningen, kanske inte helt, men till stor del.
sammandragningarna har lyst med sin frånvaro rätt så bra.
lillebror kickar vidare och fått upp pulsen till 140 cirka igen.
jag har fått äta och jag har fått "sova" (kallas det så i plastsängar?)

jag ser mig så healad - nu ska bara tappen inte hitta på mer skit.
den verkar ju inte vara intresserad av att gå tillbaka i alla fall.
men blir ju inte kortare heller :)
kvar på antibiotika och cyklokarpon - men ingen bricanyl på ett dygn.

min kära mor kom med deodorant och tandborste igår,
kan man känna sig mer ofräsch än man gör såhär!?
Emelie tog en rast från hjärtenheten och kom ner och sällskapa lite.
annars så, nej - BB är inte så sprudlande häftigt i HBG det heller!

tack för alla tankar och tummar som hålls.
liten bror, du får ju stanna minste fem veckor till knasten :)
även om mamma och pappa längtar efter dig så mycket!
och Nova med, som hon ska pussa och krama dig.
och hon ska låta dig leka i hennes koja och så ska ni bada massor tillsammans! och hjälpa dig äta mjölk ut tutten :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0