INTE SÅ FARLIGT SOM DET SER UT

fick en lite väl tilltagen blödning så fick ta mig in till förlossningen.
tydligen var mina sammandragningar regelbundna på 4-5 minuter.
fortfarande klar blödning och ont. MEN intakt livmodertapp och pigg bebis.
blev dock kvar ett dygn för observation - en smärre deja vu.
efter en delikat sjukhusmiddag i mitt säng läge ligger jag med CTG igen.
en spruta bricanyl gjorde det lugnare med magen, istället skakar jag.
kortison för lungmognad, antibiotika, bakterieodlingar och blodstoppande.
allt i förebyggande syfte och det känns skönt att vi arbetar på detta vis denna gång.
så här är jag med andra ord och ligger i bingen i Helsingborg :)



Kommentarer
Postat av: Tanna

Hoppas ni mår bra och bebis stannar i magen ett tag till !

2012-10-29 @ 19:54:09
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Postat av: Jenny w

Hoppas verkligen bebis håller sig inne nu ! De måste sluta ha så brått ut från sin mamma :)

2012-10-29 @ 20:10:15
URL: http://jennysparadis.blogg.se
Postat av: Anonym

Håller tummar och tår att lillebror får stanna
Där han är!!! <3

2012-10-29 @ 21:01:31
Postat av: Ditte

Jag håller också tummarna att han håller sig inne i magen ett tag till... Kram ❤

2012-10-30 @ 07:51:58
Postat av: Anna S

Håller även jag tummarna för att bebis stannar. Vilken vecka är ni i nu?

2012-10-30 @ 10:51:27
Postat av: Jessica - Albins mamma

Håller tummar och tår!!

2012-10-30 @ 13:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0